فلزیاب با عمق ۳ متر

فلزیاب با عمق ۳ متر

اگر شما هم به دنبال یک دستگاه فلزیاب با عمق ۳ متر هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. تا به معرفی و بررسی چند نمونه از دستگاه های فلزیاب باشیم.

معمولا برای عمق کار تا ۳ متر یا حتی ۴ متر از فلزیاب نقطه زن بوقی از نوع پالسی استفاده میشود. زیرا سرعت کار افزایش پیدا میکند و هم اینکه به نتایج بهتری میرسند.

در مورد فلزیاب با عمق ۳ متر باید به آن توجه کنید در مورد فلزیاب های نقطه زن بوقی است. حتما باید از فلزیاب پالسی استفاده نمایید. فلزیاب های VLF برخلاف سرعت و دقت بالا دارای عمق کاوش کمتری هستند. نهایت عمقی که شما با یک فلزیاب VLF میتوانید کاوش کنید ۲ متر و نیم آن هم در فلزیاب GPX 7000 میباشد.

فلزیاب با عمق 3 متر

ذکر این نکته الزامی است که شما با فلزیاب پالسی برای کاوش از عمق ۲ متر به بالا باید با کابل یونیورسال ۱در۱ کار کنید. زیرا با لوپ های معمولی نمیتوان چنین عمقی را مورد کاوش قرار داد.

معرفی چند نمونه فلزیاب با عمق ۳ متر

در این بخش به معرفی چند دستگاه فلزیاب نقطه زن میپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید تا عمق ۳ متر و حتی ۴ متر را مورد کاوش قرار دهید.

فلزیاب نقطه زن پالسی لورنز Z1

یک فلزیاب پرقدرت با عملکرد فوق العاده، محصول شرکت Deepmax آلمان میباشد. این فلزیاب دارای ویژگی های فوق العاده مانند: حساسیت بالا در زمان کار که باعث میشود تا فلزات ریز هم شناسایی شوند. شما با استفاده از فلزیاب لورنز و کابل یونیورسال میتوانید تا عمق ۴ متر را به جستجو بپردازید.

از مهمترین ویژگی های این فلزیاب میتوان به قدرت تفکیک بالا در این فلزیاب اشاره کرد. فلزیاب لورنز زد۱ به راحتی میتواند فلزات گرانبها را از بی ارزش برای شما تفکیک کند.

فلزیاب نقطه زن پالسی نوا پلاس

یکی از فلزیاب های با کیفیت وجود در بازار با عملکردی شبیه به لورنز زد۱٫ این فلزیاب هم میتواند با استفاده از کابل ۱در۱ خود تا عمق ۴ متر را برای شما به جستجو بپردازد.

از ویژگی های این فلزیاب میتوان به بالانس کاملا اتوماتیک این دستگاه فلزیاب اشاره کرد. فلزیاب نوا پلاس دارای حساسیت بسیار بالا نسبت به فلزات است.در فلزیاب نوا پلاس تفکیک به صورت عددی انجام میشود. کافی است شما به هدف برسید. دستگاه فلزیاب در پنل خود یک عدد به شما نشان میدهد که نشانگر یک فلز میباشد.

فلزیاب نقطه زن پالسی کامپکس ایکس ۵

یکی دیگر از دستگاه های فلزیاب که شما را قادر میکند تا عمق ۳ متر را جستجو کنید فلزیاب کامپکس ایکس ۵ میباشد. این فلزیاب نیز دارای ویژگی های مختلفی است که میتوان به ثبات بالا در این فلزیاب اشاره کرد.

شما با استفاده از فلزیاب کامپکس ایکس ۵ میتوانید طلا را از سایر فلزات جدا کنید. شما در زمان کار میتوانید از طریق منو دستگاه فلزیاب را در حالت جاست گلد قرار دهید و فقط به دنبال طلا باشید.

آیا از فلزیاب تصویری برای فلزیاب با عمق ۳ متر هم میتوان استفاده کرد؟

البته فلزیاب های اسکنر هم میتوانند عمق سه متر را برای شمه نشان دهند. اما کار با اسکنر کمی زمانبر تر از فلزیاب های نقطه زن بوقی است. زیرا شما باید ابتدا اسکن کنید و سپس اقدام به آنالیز با لپ تاپ کنید. این امر شدنی اما کمی زمان بر است. معمولا برای عمق های بالاتر از ۴ متر از اسکنر تصویری استفاده میکنند.

قبل از اقدام به خرید فلزیاب بهتر است اقدام به مشاوره نمایید و از نظر کارشناسان استفاده نمایید. شما باید در زمان مشاوره اطلاعات کافی در مورد محل مورد کاوش و عمق کاری و شرایط کاری را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا بتوانید یک دستگاه فلزیاب مناسب را خریداری نمایید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *