فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر

فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر

یکی از فلزیاب های خوب و با کیفیت که از نظر قیمتی در رده فلزیاب های ارزان قرار میگیرد فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر میباشد. این محصول ساخت کمپانی Detech بلغارستان میباشد. در ساخت این فلزیاب از سیستم VLF استفاده شده است. به همین خاطر نهایت عمق این فلزیاب ۱متر و ۶۰ سانتی متر میباشد.

شرکت فلزیاب Detech  این فلزیاب را سبک وزن طراحی کرده است. وزن این فلزیاب یک کیلو و ششصد گرم است. اپراتور به دلیل وزن پایین این فلزیاب میتواند به راحتی تا چندین ساعت به جستجو و کاوش بپردازد. حداکثر طول فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر بلغارستان ۱/۵ متر میباشد.

برای این فلزیاب یک لوپ استاندارد ۱۸ اینچی (۴۵ سانتی متر) طراحی شده است. شما با این لوپ میتوانید تا عمق ۱/۶ متر به کاوش بپردازید. لوپ این فلزیاب از نوع ضد آب میباشد. همچنین شما در زمان خرید این فلزیاب از کمپانی میتوانید دیسک هایی با اندازه ۱۳، ۹ ، ۶ اینچ نیز سفارش دهید.

بالانس در فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر بلغارستان به دو صورت انجام میشود. شما میتوانید بالانس این فلزیاب را به صورت دستی انجام دهید که این نوع بالانس برای افراد حرفه ایی است. همچنین شما میتوانید از بالانس اتومات هم استفاده نمایید که با فشار یک دکمه دستگاه با زمین بالانس میشود.

شرکت فلزیاب Detech در ساخت این فلزیاب از تفکیک هم استفاده کرده است. در این فلزیاب تفکیک فقط به صورت تفکیک آهنی از غیر آهنی استفاده شده است.

فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر

 

 موارد داخل بسته بندی فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر بلغارستان

در داخل پک بسته بندی این فلزیاب یک جعبه کنترل یا بخش اصلی فلزیاب و همراه شارژر قرار دارد. دسته فلزیاب و یک دفترچه راهنما نیز در بسته بندی این فلزیاب قرار دارد. همچنین یک عدد لوپ ۱۸ اینچی نیز یافت میشود. البته اگر شما در زمان سفارش از کمپانی چند عدد لوپ را سفارش داده باشید، در بسته بندی برای شما قرار داده شده است.

مشخصات فنی فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر بلغارستان

  • فرکانس کاری: ۸٫۴ کیلوهرتز
  • فرکانس صوتی: در حالت صدای کم ۲۵۰ هرتز و در حالت صدای بالا یا فلزات غیر آهنی ۱۱۰۰ هرتز
  • وزن دستگاه: ۱۶۰۰ گرم همراه با باتری
  • طول دستگاه: حداکثر ۱۵۰ سانتی متر و طول باکس اصلی ۹۰ سانتی متر
  • سایز دیسک: ۱۸ اینچ یا ۴۵ سانتی متر. قابل سفارش ۶، ۹، ۱۳ اینچ
  • باتری قابل شارژ ۲۲۰۰ میلی آمپر
  • پردازه از نوع میکرو چیپ

 

ویژگی های فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر بلغارستان

  • بالانس در دو حالت دستی و اتومات
  • قابلیت تفکیک آهن و غیر آهنی با استفاده از تن صدا
  • سیستم کارکرد از نوع VLF
  • عمق کاوش یک متر و شصت سانتی متر
  • دارای هدفون برای اپراتور
  • وزن سبک و طراحی بهینه برای کاوش به صورت طولانی مدت

 

نحوه تفکیک فلزیاب Relic Striker

تفکیک در فلزیاب نقطه زن ریلایک استریکر بلغارستان بر اساس فلزات آهنی و غیر آهنی انجام میشود که در اصطلاح به آن تفکیک فلزات با ارزش از بی ارزش گفته میشود. در زمان کار با این فلزیاب دستگاه دو نوع صدا تولید میکند. که صدای کم مربوط به فلزات با ارزش و هر چه تن صدا بیشتر میشود ارزش فلزات نیز کم میشود. البته ممکن است شما در روز های ابتدایی کار با این فلزیاب کمی دچار اشتبه شوید که با کمی کار و کسب تجربه به راحتی میتوانید از این فلزیاب استفاده نمایید.

بدنه اصلی این فلزیاب از پلیمر تقویت شده با فایبرگلاس مقاوم ساخته شده است. همچنین برای قسمتی که بازو و محل دسته میباشد از قطعات چرمی فوق العاده استفاده شده است. تا اپراتور بتواند به راحتی ساعت ها با فلزیاب کار کند بدون ایجاد ناراحتی.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *