فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا

فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا

یکی از بهترین فلزیاب های نقطه زن میان رده که توسط شرکت وایتس به بازار ارائه شده است، فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا میباشد. یک فلزیاب ساده با عملکرد بالا همراه با ویژگی های فوق العاده. فلزیاب کوین مستر یک فلزیاب بسیار سبک که تنها با وزن ۱٫۲ کیلوگرم به شما این امکان را میدهد تا ساعت ها به جستجو بپردازید.

سیستم کارکرد این فلزیاب بر مبنای VLF میباشد. همانطور که میدانید کلمه VLF مخفف Very Low Frequency میباشد. این نوع فلزیاب ها بر مبنای رفت و برگشت فرکانس پایین کار میکنند. در کویل این فلزیاب ها دو سیم پیچ وجود دارد که یکی از آنها فرکانس ارسال میکند و دیگیری فرکانس برگشتی را دریافت میکند. دستگاه فلزیاب از محاسبه اختلاف این دو فرکانس به وجود فلز پی میبرد.

فلزیاب های VLF از سرعت بالایی در زمان جستجو برخوردار هستند. اما عمق کاوش آنها پایین تر از فلزیاب های پالسی است. فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرعت بالا در زمان کاوش بسیار جذاب میباشد. عمق کاوش با این فلزیاب تنها ۱٫۵ متر در شرایط ایده آل میباشد.

فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا

تفکیک در فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا

شرکت وایتس برای تفکیک در فلزیاب کوین مستر از تفکیک عددی استفاده کرده است. تابع TargetID یک تابع پیشرفته برای تفکیک فلزات میباشد. که از سوی برخی از شرکت های ساخت فلزیاب مورد استفاده قرار میگیرد. در نوع تفکیک ابتدا فرکانس های ارسالی، فرکانس های دریافتی و اختلاف این دو فرکانس محاسبه میشود. سپس تابع Target ID با الگوریتم های خاص اقدام به محاسبه میکند و به جنس فلز پی میبرد. و نتیجه به صورت یک عدد نمایش داده میشود.

تشخیص عمق در فلزیاب نقطه زن کوین مستر

برای تشخیص عمق در فلزیاب فلزیاب نقطه زن coinmaster شما باید از تغییرات صدا استفاده نمایید. البته این امر کمی مهارت و تجربه لازم دارد. شما باید در کار با این فلزیاب صاحب تجربه شوید تا بتوانید با استفاده از تغییرات صدا به عمق کار هدف پی ببرید. البته بر روی نمایشگر فلزیاب   Coinmaster نشانگر عمق قرار دارد گه دقیق نیست. و نمیتوان به آن اعتماد کرد

در فلزیاب کوین مستر ۵ حالت سیگنال جستجو قرار دارد. که توسط شما قابل تنظیم است. شما میتوانید بسته به شرایط کاری نوع سیگنال مورد نظر را تنظیم نمایید. در طراحی این فلزیاب از یک لوپ ۹ اینچ (۲۳ سانتی متر) استفاده شده است. این لوپ از نوه ضد آب و بسیار مقاوم ساخته شده است.

یکی از ایراداتی که میتوان به این فلزیاب میتوان گرفت باتری های این فلزیاب میباشد.باتری ها در این فلزیاب قابل شارژنیستند. در این فلزیاب از دو باتری ۹ ولتی کتابی استفاده شده است.

نکته مهم در زمان خرید و فروش فلزیاب اورجینال که باید حتما به آن توجه کنید نداشتن گارانتی و خدمات این فلزیاب میباشد. زیرا این شرکت ها در کشور ما نمایندگی ندارند و قطعا در صورتی که نیاز به خدمات و یا قطعه ای داشته باشید با مشکل مواجه خواهید شد. توصیه شرکت فلزیاب غرب به شما مشتریان گرامی استفاده خرید فلزیاب های شرکتی با گارانتی و خدمات هستند.

 

ویژگی های اصلی فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا

  • دارای تنظیم سیگنال جستجو در ۵ حالت
  • تنظیم میزان حساسیت
  • نشانگر عمق هدف (دقیق نیست)
  • حالت جستجو همه فلزات
  • پنل صد در صد ضد آب

 

مشخصات فنی فلزیاب نقطه زن coinmaster امریکا

  • طول قابل تنظیم: ۴۶-۵۱ اینچ
  • نشانگر صدای تمام فلزات: بدون علامت  VCO
  • خروجی صدا: اسپیکر و هدفون
  • قدرت: ۲ باتری ۹ ولت کتابی
  • عمر باتری: ۲۰ ساعت کار مداوم
  • صدای  آستانه: جستجوی بی صدا
  • کویل  استاندارد: ۹ اینچ (۲۳ سانتی متری) ضد آب
  • تعداد برنامه های داخلی: ۱ برنامه
  • فرکانس کاری: ۸ کیلوهرتز

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *