فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom

فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom

یکی از جدیدترین محصولات شرکت گرت بعد از مدت ها انتظار با نام فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom به بازار ارائه شده است. یکی از بهترین فلزیاب های شرکت گرت که بر اساس سیستم VLF میباشد. این فلزیاب دارای حساسیت بسیار بالا نسبت به طلا میباشد که همین مسئله باعث شده تا یکی از بهترین فلزیاب در زمینه کشف طلا باشد.

فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom می‌تواند سیگنالی برای قطعات ریز طلا با وزن ۱ گرم دریافت کند و می‌تواند سکه‌های باستانی و گنج‌های مدفون را شناسایی کند. همین امر و موفقیت های فراوان و مکرر دستگاه های گرت آمریکایی در زمینه تشخیص طلا و فلز با سیستم صوتی را به یکی از مطمئن ترین شرکت های فلزیاب تبدیل کرده است.

طراحی مدرن و کاربردی فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom

فلزیاب آکسیوم  بر اساس دستورالعمل های طراحی مدرن طراحی شده است تا در حین استفاده دستگاه دارای سهولت در حمل و نقل و حمل آسان کند. شرکت Garrett روی طراحی فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom  با مشخصات نظامی با کیفیت کار کرده است تا این دستگاه بتواند بر تمامی شرایط سخت اقلیمی و محیطی مانند آب شور، زمین های معدنی و زمین های سخت و صخره ای غلبه کند.

موارد استفاده از فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom

جستجو برای سکه های باستانی یا مدرن “نقره – طلا – برنز”.

تشخیص قطعات فلزی کوچک مانند “جواهرات، انگشترها، دستبندها و غیره”.

تشخیص فلزات آهنی مانند آهن و فلزات مغناطیسی

تشخیص فلزات غیر آهنی مانند نقره – پلاتین و غیره

 

فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom

حالت جستجو فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom

حالت های جستجو فلزیاب طلای Axiom تنظیمات از پیش تعیین شده مختلفی را ارائه می دهد که برای تشخیص موثر در مناطق مختلف طراحی شده اند، که به عنوان حالت های جستجو یا حالت های تشخیص شناخته می شوند. این حالت ها عبارتند از:

حالت Fine

این حالت حساسیت تشخیص را برای اهداف کوچک و با رسانایی کم، مانند طلای ریز به حداکثر می‌رساند. همچنین تشخیص عالی را برای اکثر اهداف متوسط ​​و بزرگ فراهم می کند. با این حال، به دلیل حساسیت زیاد آن به اهداف کوچک/ریز، به طور معمول، این حالت برای اکثر شرایط انتخاب ارجح است و مخصوصاً برای یافتن کوچکترین قطعات طلای ظریف، حتی تا دانه های ۱ گرمی مناسب است.

حالت Large

حالت Large برای حفظ قابلیت شناسایی قوی برای اهداف بزرگ و در عین حال کاهش حساسیت به اهداف کوچک و متوسط ​​طراحی شده است. نکته مهم، این است که حساسیت به زمین و سنگ ها را کاهش می دهد.

حالت Normal

حالت عادی عملکرد تشخیص بسیار خوبی را در تمام اندازه های هدف ارائه می دهد. در حالی که در خاک بسیار معدنی کمتر واکنش نشان می دهد، ممکن است حساسیت به اهداف بسیار کوچک را کاهش دهد.

حالت Salt

به طور خاص برای استفاده در مناطق معدنی با محتوای نمک مرطوب، که عمدتاً برای سواحل آب شور مرطوب در نظر گرفته شده است. حالت SALT همچنین ممکن است برای دریاچه‌های نمک خشک داخلی و میدان‌های طلایی با غلظت نمک بالا، بسته به سطح رطوبت، مفید باشد. با این حال، توصیه می شود در هنگام برخورد با شرایط داخلی ابتدا حالت های دیگر را بررسی کنید.

 

ویژگی های فلزیاب نقطه زن Garrett Axiom

Terra- Scan

سیستم پیشرفته Axiom یک تعادل زمینی دو کاناله مستقل را فراهم می‌کند که طیف کاملی از کانی‌سازی، از زمین مغناطیسی شدید معدنی گرفته تا آب‌های شور و همه چیز را در بر می‌گیرد.

چک آهن

نمایشی سریع از این که چگونه این ویژگی به شما کمک می کند تا اهداف آهنی را با فلزیاب طلای بدیهی در هنگام استفاده از سیم پیچ جستجوی DD به طور شنیداری شناسایی کنید.

۲  نوع صدا

می‌توانید از میان گزینه‌های PWM Audio یا VCO Audio در فلزیاب طلای انتخاب کنید.

عمر باتری فوق العاده

با حدود ۱۶ ساعت شارژ کامل، باتری لیتیوم یون داخلی و با ظرفیت بالا در ردیاب طلای آکسیوم دو برابر عمر باتری ارائه شده است.

فناوری اولترا پالس

زمان‌بندی پالس پیشرفته حساسیت و تطبیق‌پذیری کامل را در شدیدترین خاک‌های معدنی و در آب‌های شور فراهم می‌کند.

وزن

ردیاب طلای اصلی با وزن ۴٫۲ پوند بسیار سبک است. (۱٫۹ کیلوگرم)

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *