فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro

فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro

فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro از کارآمدترین سیستم‌ها با استفاده از فناوری‌های امواج با فرکانس بالا استفاده می‌کند که می‌توانند تا عمق ۲۰ متری نفوذ کنند و میتواند تا ۲ کیلومتر شعاع مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش رنگی برای استفاده آسان با صفحه نمایش دو بعدی و هزاران ویژگی دیگر است.

سیستم های جستجو فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro

  1. ردیاب تک نفره.
  2. ردیاب دو نفره
  3. نقطه زن عمیق
  4. نقطه زن سطحی
  5. سیستم پین پوینتر

فلزیاب 5 کاره Klayzer Gr Pro

۱ – ردیاب تک نفره

این سیستم یک سیستم عالی برای مکان یابی دقیق اهداف و تعیین موقعیت آن از راه دور است. همچنین می تواند مناطق وسیع را در زمان های کوتاه اسکن کند و در عین حال منطقه جستجو را تا حد امکان کاهش دهد. همچنین دارای ویژگی جداسازی یونی برای فلزات است.

این سیستم از فناوری‌های پیشرفته و امواج با فرکانس بالا استفاده می‌کند که می‌تواند از لایه‌های خاک تا عمق ۲۰ متری عبور کند و تا شعاع  ۲ کیلومتری استفاده می‌کند.

این سیستم تنها توسط یک نفر با استفاده از دسته جستجو قابل استفاده است. آنتن های مسی از جلو متصل می شوند، سپس دسته را با دست راست و چپ می گیرید. هر دسته از انتهای خود با یک کابل به مادربرد متصل می شود. این سیستم بسیار کارآمدتر از سایر سیستم های ردیاب در کلاس خود است و هنگام جستجو در مناطق وسیع استفاده می شود.

فرکانس فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro دارای برنامه های تشخیص زیر است:

طلا          ۵٫۲  کیلوهرتز

نقره         ۸٫۷  کیلوهرتز

برنز         ۱۱  کیلوهرتز

فلز مس    ۱۱٫۹  کیلوهرتز

اهن          ۱۹  کیلوهرتز

فضاها خالی ۷۰۰  هرتز

 

 ۲ – ردیاب دو نفره

این حالت به شما این امکان را می دهد که در شرایط آب و هوایی سخت و محیط های سخت مانند کوهستان به راحتی از دستگاه استفاده کنید. به لطف ویژگی دو نفره مخالف، کاربر می تواند با کمترین خطای ممکن به دلیل باد یا عدم تجربه کاربر کار کند.

این سیستم با استفاده از دسته های مسی که در انتهای آن دو میله برای هر نفر وجود دارد، به گونه ای طراحی شده است که همزمان توسط دو کاربر مخالف استفاده شود. یکی از کاربران دستگیره هایی را با پورت هایی در انتهای آن نگه می دارد تا آن را به مادربرد دستگاه متصل کند.

دو دسته دیگر هیچ درگاهی ندارند و توسط کاربر دیگر به صورت مخالف نگه داشته می شوند و انتهای میله ها به هم متصل می شوند.

۳ – نقطه زن جستجوی عمیق فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro

استفاده از این سیستم با نتایج دقیق و کارایی در یافتن طلا، طلای خام، فلزات و سکه های قدیمی در عمق ۳ متری زمین بسیار آسان است. این سیستم می تواند فلزات با ارزش را از فلزات و فضاهای ارزان قیمت با دقت زیادی در مکان و عمق شناسایی کند.

ازجمله ویژگی های سیستم نقطه زن عمیق که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالانس اتوماتیک
  • حالت جستجوی همه فلزات
  • دارای تفکیک

حالت محاسبه عمق در فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro چگونه کار می کند؟

پس از تنظیم کالیبراسیون دستی زمین، عملیات جستجو با بالا بردن دیسک جستجو به اندازه ۲ سانتی متر بر روی زمین و حرکت آرام آن به سمت راست و چپ به موازات سطح زمین آغاز می شود.

هنگامی که دستگاه سیگنال فلز یا فضا را پیدا می کند، دستگاه نوع فلز یافت شده یا فضا را نمایش می دهد. پس از آن کاربر می تواند عمق جسم را بر حسب سانتی متر تشخیص دهد.

برای جلوگیری از، از دست دادن گنجینه های کوچک و عمیق، باید دیسک جستجو را از راست به چپ و از چپ به راست بر روی مناطق جستجو به آرامی حرکت دهید.

۴ – سیستم نقطه زن سطحی

این سیستم برای جستجوی فلزات، سکه های قدیمی و طلایی که سطحی در خاک هستند و عمق آنها از یک متر بیشتر نیست، عالی است از طریق تنظیمات خودکار با زمین کالیبره شده است. به این ترتیب جویندگان طلا از یافتن طلا با کارایی بالا در تمام مناطق صعب العبور اطمینان حاصل می کنند.

دیسک های جستجوی مشخص شده برای این سیستم می توانند در زیر آب تا عمق یک متری کار کنند. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی گنج های موجود در سواحل رودخانه ها و سواحل را شناسایی کنید. این به شما این امکان را می دهد که فعالیت خود را بین آب و خاک به راحتی منتقل کنید و با تمام محیط های مرطوب بدون مشکل کار کنید.

۵- سیستم پین پوینتر

در این ویژگی، Klayzer Gr Pro  از نظر عمق و حمل آسان دستگاه از تمامی رقبای خود در کلاس خود جلوتر است. با استفاده از سیستم Pinpointer در دستگاه، کاربر می تواند تمام فلزات را با حساسیت بالا تشخیص دهد.

دیسک جستجوی مشخص شده برای این سیستم می تواند در زیر آب کار کند و بیش از یک متر در حاشیه رودخانه ها و سواحل شیرجه بزند. این همچنین به شما این امکان را می دهد که بین آب و خشکی به راحتی جابجا شوید و در تمام محیط های مرطوب بدون رنج کار کنید.

 

تجهیزات جانبی فلزیاب ۵ کاره Klayzer Gr Pro

  •  واحد اصلی (صفحه نمایش)
  •  دسته های تلسکوپی
  •  جستجو در آنتن ها
  •  کلاف G1 44 x 44 سانتی متر
  •  کویل G2 30×۳۰ سانتی متر
  •  کویل G3 18x18cm
  •  شارژر اصلی
  •  شارژر ماشین
  •  هدفون
  •  کیف دستگاه
  •  دفترچه راهنمای کاربر
  •  کارت گارانتی ۳ ساله
  •  دسته های فرمان برنجی

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *