فلزیاب نقطه زن whites m6

فلزیاب نقطه زن whites m6

فلزیاب نقطه زن whites m6 امریکا با کارایی بالا برای انواع شرایط زمین مناسب میباشد. شما میتوانید در هر شرایط آب و هوایی با این فلزیاب اقدام به کاوش نمایید. در این فلزیاب از سه تکنولوژی سکه یابی، طلایابی، همه فلزات استفاده شده است. شرکت whites وزن این فلزیاب را بسیار سبک طراحی کرده است. تا اپراتور بتواند به راحتی ساعت با این فلزیاب کار کند.

فلزیاب نقطه زن whites m6

تفکیک در فلزیاب نقطه زن whites m6

در فلزیاب m6 برای تفکیک از ۷ نوع صدا استفاده شده است و شما با استفاده از این تکنولوژی میتوانید به راحتی به تفکیک بپردازید. علاوه بر تفکیک با صدا این فلزیاب نوع دیگری هم از تفکیک را دارد. این نوع تفکیک با استفاده از عدد صورت میگیرد. در واقع شما با رسیدن به هر فلزی یک عدد در روی نمایشگر ملاحظه میکنید که خود نشان دهنده یک فلز میباشد.

 

کشف اهداف عمیق با فلزیاب نقطه زن whites m6

فلزیاب M6 نسخه ارتقا یافته دستگاه فلزیاب MXT می باشد که توانسته است سبک جدید و کارایی بهتری را برای اپراتور فراهم آورد به این صورت که فرقی نمیکند شما در ساحل باشید یا مناطق جنگلی یا هرجای دیگر ، بلکه نیاز اپراتور مهم می باشد که بتواند در تمامی شرایط زمینی و آب و هوایی به کاوش صحیح و موفقیت آمیز بپردازد، فلزیاب M6 دارای سه نوع تنظیمات جستجو می باشد که میتوانید با موفیقت هرچه بهتر به عمق بالا دست پیدا کنید.

 

حالت سوئیچینگ آسان با فلزیاب نقطه زن whites m6

یکی از مشکلات اکثر فلزیاب های بازار جهانی نداشتن حالت سوئیچینگ آسان می باشد، شرکت فلزیاب وایتس آمریکا با در نظر گرفتن این مشکلات در نسخه فلزیاب M6 یک سوئیچینگ سه حالت حرکتی طراحی کرده است که میتوانید با لمس آن تنظیمات مربوط به دستگاه را براحتی تنظیم کنید، این سه حالت عبارتند از: شناسایی عمق ، شناسایی اهداف ، جستجو و تعیین دقیق اهداف می باشد.

 

مشخصات فلزیاب نقطه زن whites m6 امریکا

  • دارای ۷ شناسایی صدا تن
  • دارای سیستم خودکار تعویض تنظیمات
  • دارای صفحه نمایش کامل صفحه نمایش
  • دارای فرکانس کاری ۱۴ کیلوهرتز
  • دارای تفکیک دقیق
  • دارای حالت ALL METAL
  • دارای تنظیمات پیش فرض حرفه ای

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *