نماد خرگوش در گنج یابی و دفینه یابی

نماد خرگوش در گنج یابی و دفینه یابی

نماد خرگوش در گنج یابی : یکی از نماد های بسیار کمیاب و نادر در گنج یابی و دفینه یابی در ایران نشانه و نماد خرگوش میباشد . این نماد معمولا کوچک میباشد. در تفسیر این نماد معمولا باید به گوش ها و حالت خرگوش دقت کرد. عمق دفینه در نماد خرگوش زیاد نیست و احتیاج به کاوش عمیق نیست .

تفسیر نماد خرگوش در گنج یابی و دفینه یابی :

اگر نماد خرگوش که شما با آن برخورد کردید به صورت نشسته باشد باید در مسیر روبروی نماد به دنبال یک سنگ باشید که زیر آنیک راه مخفی وجود دارد که میتوانید با استفاده از ان به دفینه برسید . گاهی هم دیده شده که با یک درپوش محواجه میشوید که با برداشتن درپوش با یک قبر مواجه خواهید شد.

نماد خرگوش در گنج یابی و دفینه یابی

 

گوش خرگوش

اگر در نماد دو گوش به طرف جلو بود باید در امتداد دو گوش به دنبال ورودی یا پلمپ و یا یک سنگ غیر متعارف باشید. اگر یکی از گوش ها به سمت عقب و دیگری به سمت جلو باشد در این صورت این نماد به دو طرف اشاره میکند که در این حالت کمی گمراه کننده میباشد و باید دقت بسیار کنید.

اگر هر دو گوش به سمت عقب باشد در این حالت نماد در حال اشاره به ورودی در سمت عقب دارد . ممکن است شما گاعی روی نماد خطوط ببینید که این خطوط نشان دهنده نقشه و مسیر میباشد .

نکته مهم : در کنار نماد خرگوش در گنج یابی یک جوغن دیدید . در این حالت این نشانه وجود یک قبر یا مزار در نزدیکی نماد است . معمولا این قبر مربوط به یک زن میباشد و فاصله آن از نماد نیز بیشتر از ۳ متر نیست .

تمامی مواردی که در بالا اشاره شد مربوط به حالتی است که نماد روی سنگ تراشیده شده باشد و یا با سنگ ساخته شده باشد . گاهی ممکن است این نماد ساروج یا ملات ساخته شده باشد که در این حالت ورودی خود نماد است .

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *