نماد شیر در گنج یابی

نماد شیر در گنج یابی

نماد شیر در گنج یابی : تفسیر نماد شیر و نماد عقاب در گنج یابی و دفینه یابی از لحاظ مفهومی شبیه بهم هستند مهمترین مفهوم این دو نماد که مشخص است منطقه یک محیط باستانی و دارای ارزش و سختی خود است. برای پیدا کردن دفینه این نماد دقت بسیار کرد و باید با دقت بالایی کار کاوش را انجام داد. معمولا برای پیدا کردن دفینه شیر باید از دستگاه فلزیاب استفاده نمود.

مفهوم استفاده از نمادهای شیر در دوران باستان چه بوده است؟

معنی و مفهوم استفاده از نماد شیر در دوران باستان که برای مقبره های مهم و شاهی استفاده میشد دلیل و منطق های خاص خود را داشت از جمله نماد شیر یعنی نماد قدرت، عظمت، بزرگی، حاکم، و حتی پادشاه و غیره محسوب میشد و هر کس نمیتوانست از نماد شیر برای مزار های شخص خود استفاده کند چرا که همانطور که ذکر کردیم نماد شیر مختص افراد بلند مرتبه پادشاهان بود.

نماد شیر در گنج یابی

 

 

معنی و مفهوم نماد شیر در گنج یابی :

نماد شیر ممکن است به اشکال گوناگون دیده شود مثل در حال نشسته یا خوابیده یا ایستاده و در حال شکار و حتی ممکن است به صورت هیکل یا سردیس نیز وجود داشته باشد که هر کدام معنی و مفهوم خود را دارد، ما در ادامه به بررسی حالت های مختلف میپردازیم.

نشان شیر ممکن است ایستاده باشد و شما باید در مسیر پنجه شیر به کاوش بپردازید .

نماد شیر ممکن است خوابیده یا نشسته باشد و در مسیر نگاه شیر به دنبال ورودی و تونل در پیش دارید.

ممکن است دو شیر باشد که به همدیگر نگاه میکنند و در روبروی یکدیگر هستند این یک قبر پادشاه یا از اقوام سلطنتی میباشد که معمولا مقبره چند طبقه ای یا تونل است که ورودی اول اتاق اصلی است.

جایی که درب های اتاق های داخلی قرار دارد و ورودی خانواده که یک اتاق بزرگ است راهش از همین اتاق اصلی است که درب اتاق خزانه یا هدایا هم از این اتاق خانواده گرفته شده است.

امکان دارد نماد شیر در ورودی غار یا داخل غار و بزرگ باشد ودر مسیر آن یه نماد یا خراش تیغ باشد که در اینجا یک دام و تله بزرگ در پیش است. نماد شیر محافظت از مقبره را در نزدیکی به عهده دارد.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *